سوالات متداول

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت، یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری در مدبی بسیار ساده می ‌باشد.

برای خرید از مدبی پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

در صورت تمایل باید با واحد خدمات پس از فروش مدبی بررسی نمایید در صورت امکان تغییر به شما اطلاع داده میشود.

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش مدبی تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت مدبی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.

در حال حاضر این امکان برای هیچ یک از شهر ها فعال نیست.

خیر، مدبی یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و امکان تحویل حضوری به هیچ عنوان وجود‌ ندارد.

هزینه ارسال پستی به سراسر کشور  برای پست پیشتاز ۶۵۰۰۰ تومان می‌باشد.

 

در سایت مدبی از بخش منو گزینه پیگیری سفارش را انتخاب نمایید

 
 

بله، شما تا 7 روز پس از تحویل کالا با مراجعه به لیست سفارشات میتوانید درخواست بازگشت کالا را مطابق با قوانین بازگرداندن کالا ثبت کنید و پس از آن درخواست شما مورد بررسی قرار میگیرد و از طرف مدبی به شما اطلاع رسانی میگردد. توجه داشته باشید کالا های آرایشی و بهداشتی در صورت باز و خارج شدن از حالت اولیه، امکان برگشت ندارند.